Quotes


Kommentarer
Karin

Den andra citatet (från.. Disney Channel?) är bland det mest patetiska jag någonsin hört...
Är man en bra person för att man har dåligt självförtoende? Om jag mår bra över mig själv så ska jag känna mig skyldig för att andra mår dåligt? Inte för att vara okänslig, men det är deras eget problem.. Sjukt fånigt. Ska alla ha dåligt självförtroende då så blir världen bättre? :) Nej jävligt patetiskt tycker jag... Fattar inte heller grejen med att man ska må dåligt för att någon annan mår bra?

Svar: Jag ville bara testa om det gick att ha en bild som rör sig. Håller med till 100%
Freja Jansson Salonen

2012-08-10 23:49:22
Karin

Haha bra! Blev orolig ;)

Svar: haha ;p trodde du kände mig ;)
Freja Jansson Salonen

2012-08-12 15:08:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0