BÄSTA SOMMAREN!!

Alltså jag är helt thrilled! Detta är bästa sommaren ever!Inte nog med att jag har fått en ny vovve och ska få träffa en kompis från Göteborg.. Vi har nämnligen skaffat en till (!!!!!!!)hund, fast nu hos mamma! Så nu har min lilla Nicke fått en brutta att leka med, en liten Shih Tzu-tik vid namn Dolly. :) Har inte träffat henne, men jag kommer hem till mamma på fredag, så då antar jag att jag får träffa henne.
Can't wait!
 
Min aktivitet med Minja idag har varit en tripp till stan med min kompis Disa :) Vi möttes i Slussen och åkte mot Odenplan, där vi sedan gick till Vasaparken och satte oss ner på en filt och chillade. Vi pratade lite, och Minja kollade in omgivningarna. Tillslut, efter att ha gruffat osäkert på ett litet barn och några hundar lade hon sig ner och sket fullständigt i alla runt omkring oss. Hon lade sig ner mot Disas ben och slappnade av till 100%. Gölli'!!
 
Lite bilder;
 
Minja i bussen. Lite jobbigt var det, men duktig flicka som den! Bara lite drägel på hemvägen, som ni ser på bilden här :)
I väntan på Disa i Slussen
Myser med Disa i Vasaparken, medan hon kollar in en liten unge som pekar på fåglar.
Min fina lilla prinsessa!
Och... dadada! Här är lilla Dolly. Lite suddig, men här är hon!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0