Christina Grimmie - en stor inspiration

Här är en utav mina favorit-artister. Hon är en youtube-sångerska som jag har följt ca tre år nu. Hon är helt amazing. Hon spelar piano bra som jag vet inte vad plus att hon sjunger öronen från skallen på dig. (Okej, jag vet inte om jag formulerade den meningen rätt, haha!).
För ungefär ett år sedan, om inte mindre, gick hon ut med sitt första egna album, där alla hennes låtar är skrivna av henne själv.
Hon har nydligen lagt upp en aukustisk verition på en av hennes albumslåtar, Find me.
Och nej, hon använder inte autotune eller något. Hon har nydligen skaffat en microfon endast för att få bättre ljud och lägga till ljudeffekter vid vissa tillfällen så som eko. Hon är 0% fake, tro mig.
 
Här är den "aukustiska" veritionen. 
 
Här är "orignalet".
 
 

Kommentarer
Emma

Omg, jag älskar verkligen Christina! Jag har också följt henne länge och är typ helt besatt av henne, haha! Visst är hon helt sjukt bra! :D

Svar: Gud JA :D Jag har följt henne sedan hon lade ut Party in the USA. Hon är min största inspiration inom musik, ever! :D
Freja Jansson Salonen

2012-08-24 15:20:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0