Dagens filmtips! BATMAN

Jag har, de två senaste dagarna, kollat på lite Batman-filmer! Jag ÄLSKAR DEM!
De två senaste (?), föll mig perfekt i smaken! Den första hade jag lite svårt att hänga med i då jag hade många distrationer, men det jag såg gillade jag starkt!
 
"BATMAN BEGINS"
Jag har inget annat att säga än att SE DEN HÄR!! AFLJGÖDKJGAFSDGLK den äger!!
 
 
 
 
"BATMAN THE DARK KNIGHT"
*svordom* en utav de bästa filmerna jag sett hittils!! Kan knappt vänta tills den nyare kommer ut!
Rekomenderar att se Batman Beginsförst, så man har en clue om karaktärerna i filmen. ;)
 
 
 
 
"BATMAN - THE DARK KNIGHT RISES"
 
Denna har inte kommit ut ännu, men om ni ser dessa filmer och verkligen gillar dem borde ni se denna trailer - filmen kommer nog bli EPISK!!!
En utav mina favoritskådespelerskor, Anne Hathaway, är med i denna film. Gör mig ännu mer exalterad!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0