Dagens filmtips! - THIS IS ENGLAND

"THIS IS ENGLAND"
Detta är nog banne mig bland de bästa filmerna som finns! Den utspelas under förhållanden som faktiskt har existerat/existerar. Den är lätt att leva sig in i då den är så verklighetstrogen, och även intresseveckande!
 
Jag tycker inte att trailern riktigt visar filmens handling helt.
Men det handlar om en pojke som blir konstans mobbad i skolan, men finner ett gäng skinnskallar som blir hans nya vänner. Vad de har för inflytande på den unge killen är kanske inte det bästa.
 
Det här är ett måste att se. Det borde stå i lag att detta är en obligatorisk film.
 
 
 
 
 
 
"THIS IS ENGLAND '86"
Har du sett This is England bör du se denna långfilm/korta serie. Det är en fortsättning på det hela;
vad hände med alla?
Det är många fortsättningar på filmer som är bra mycket sämre än den första, men jag har nog stake att säga att denna, personligen, är bättre än "ettan".
Jag rekomenderar dock att kolla på This is England först, så att man har en aning om alla karaktärer och deras bakrund.
 
Jag hittade tyvärr ingen trailer för just denna. Men vet du att du gillade ettan måste du helt enkelt se denna "serie". Det behövs ingen trailer för det, då avslöjas allting helt enkelt...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0