Dagens filmtips! - ROBOTACTION!

Här kommer lite filmtips! Dagens tema är Action, Robotar!!
 
"REAL STEEL"
 
Detta är en himla bra film, tycker jag! En bra film som passar de lite yngre barnen som tonåringar som gillar dessa robot-artade filmer! Anledningen till att jag älskade denna var att den var så välgjord, och även en rätt bra story!
 
 
 
 
 
"TRANSFORMERS"
 
Denna rubrik talar då för alla tre transformersfilmerna. Jag har kollat på Transformers sedan det var tecknat och gick på barntv, och nu som äldre har jag kollat på de nyare veritionerna med bra mycket coolare action-scener och bättre handling än de serier som gick.. ;)
Dessa är klart några bland de bästa filmerna som har gjorts, enligt mig... Jag har sett alla filmerna på bio, alla på biopremiären också, tror jag.. LJUDET ÄR SPEKTAKULÄRT MED BIOLJUD!! Jag ÄLSKAR det mekaniska ljudet och allt buller. Jag vet att många inte gillar detta, men musiken, ljudeffekterna - JA ALLT ÄR SÅ HIMLA BRA GJORT!
LOVE TRANSFORMERS <3
 
 
             #1
 
            #2 
 
            #3
 
 
 
FLER TIPS KOMMER IMORGON! VILL NI SJÄLVA GE TIPS PÅ FILMER ELLER GENRE, KOMMENTERA! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0