Dåligt med inlägg

Inga stora uppdateringar idag då jag inte har gjort något speciellt idag, vilket ni kanske har förstått.
Sedan var de flesta inläggen om hundar, vilket jag antar att ni inte vill veta så mycket om med tanke på att jag antagligen är den enda hundintresserade här som läser.. Men vill ni att jag skriver om något, ge mig tips!! Jag är öppen för förslag; jag vill ju att ni läsare ska tycka att det är intressant att läsa detta!! (det ska dock vara mig i intresse också. Jag kommer nämnligen inte skriva om t.ex. fotboll..).
 
Men idag har jag mestadels messat och varit med vovve. Gick på en trevlig kvällspromenad idag, med Inger (kompis till mig och pappa) som sällskap. Vi gick ungefär en timme.
 
Juste, tänkte dela med mig av en favoritbild från nians skolavslutning som avslut på detta inlägg <3
 
Från vänster; Karin, Anna, Johan (vår älskade och soon to be missed musiklärare), nummer sjutton, Nicolin och tjocka lilla jag.. :3
 
 

Kommentarer
Karin

Du glömde att nämna nr. 17!!! Korrektion:

Från vänster; Karin, Anna, Johan (vår älskade och soon to be missed musiklärare), nummer Sjutton, Nicolin och vackra fina jag.. :3

Svar: åhh, jag ber så mycket om ursäkt.. ;) ska genast ändras!
Freja

2012-07-04 23:59:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0