Dansa, pausa...

Ja, som ni märker börjar det bli lite glest med inlägg just nu. Anledningen är till största delen lite svår att förklara, men enkelt sett så har jag inte ork. Inte orken att "palla skriva" utan... Jag känner bara att jag måste reda ut lite saker inom mig innan jag kan börja skriva igen. Det är så mycket som händer inom mig, tankemässigt. Jag behöver komma över saker och ting, så tills dess lär det inte bli så mycket bloggande.
Jag säger inte att jag lägger av med bloggandet helt, då jag kommer med ca två inlägg per dag. Men alla dessa tips osv, det orkar jag inte engagera mig i just nu.
 
Hope ya understand <3
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0