Extraspecial filmtips 2!! - Familjefilmer Hayao Miyazaki

Ojojoj, så mycket tips på en dag, va! Pallar ni mer? ;)
Här kommer Hayao Miyazaki's underbara familjefilmer!
 
"PONYO"
Denna film såg jag med min mamma, låtsaspappa och mina småbröder. Filmen är så himla fin och charmig så man sitter tillsammans med mamma och bara "ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH" "aaawwwwwwwhhhhh". Hahaha, sådan moder sådan dotter.. :)
  
 
 
 
"MIN GRANNE TOTORO"
Denna film fick jag av mamma och styvfader, men då intresset hos mina småbrorsor ökade för filmen fick vi skaffa en till film till dem, bara för att min film inte skulle spelas sönder.
Ja, så mycket uppskattades denna hemma hos oss. Den gick NONSTOP!
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0