Filmtips - gott & blandat!

Hejsan! Här kommer dagens filmtips som idag fick bli lite blandat! Hoppas ni inte får självmordstankar nu.. ;)
 
"TJEJLIGAN"
En film som jag aldrig trodde att jag skulle gilla. En äldre film som visar att kvinnor kan göra saker som män gör minst lika bra - sportvis!
Hittar tyvärr ingen trailer på denna, så jag försöker förklara lite om vad den handlar om lite sådär kort...
 
Ett dam-baseballs lag i Amerika bildas. Man får följa laget från början till vissas grav.
Men kommer tjejerna få den uppmärksamhet och bekräftelse av samhället som de begär?
 
 
"BRIDGET JONES DAGBOK"
En klassiker, ett måste att se. Antar att alla har sett den, men om du inte har det så har du allt missat något!
 
 
"HAIR"
En riktigt härlig musikal från slutet av 70-talet. Ett bra tips att se! Härlig musik, spännande handling osv..
 
 
"SWEENEY TODD"
En film med en av mina top 3 favorit-skådisar JOHNNY DEPP! (Vem gillar honom inte?!)
Här kan du även se flera skådisar från Harry Potter, speciellt dödsätare.. ;)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0