FML

God morgon på er! Klockan är halv åtta, och jag har inte kunnat somna om sedan jag vaknade vilket var runt sju...
Jag är trött, förtvivlad, förvirrad och hungrig. Gymnasievalet har sabbat hela min natt;
jag har legat och vridit och vänt mig jättemycket inatt. Tog ett bra tag för mig att somna etc..
 
Igår/inatt både kissade och bajsade Minja inomhus, bajset i mitt rum som vanligt av en skum anledning (vi var ju ute över en timme säkert på kvällen, och ändå bajsar hon inomhus. Hmm... Kisset tror pappa var i protest då hon hade ätit upp all mat under kvällen/natten.
Detta betyder då att jag måste vara mer aktiv med henne och gå ut var tredje timme. Det har jag verkligen inget emot, bara min sovmorgon.. Här förlorar jag typ 2 timmar!! :O
Jaja, allt för min lilla vove! <3
 
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Just nu är jag så trött och irriterad på mig själv att jag bara vill slänga mig i väggen, med tanke på att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är aphungrig, men kan inte äta direkt på morgonen utan att må illa, och jag är så trött så att jag nästan blundar och skriver detta inlägg.... - vilket antagligen märks?
 
Weeeelll weeeeell! Jag ska kolla lite på youtube och önska mig bort i att ha en newfoundland eller en mer sportig hund.. FAN vad jag vill börja hundsport med Minja, men med tanke på att hon är en Crested kan det bli en rejäl utmaning.
Åh, VARFÖR tyckte pappa inte att Shetland sheepdogs är fina?? :'S
Aja, om tre år flyttar jag hemifrån ner till Karlskrona, och där ska jag mig fan köpa en egen allround hund, besöka brukhundsklubbens agilitybana varje jädra dag med min fyrbenta lilla vän....!
OBSTINENS!!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0