Frågor om mig själv!!

1. Fullständigt namn? - Freja Jansson Salonen

2. Tkr du om din mamma & pappa? - Ja, jag älskar dem över allt annat!

3. Vart bor du? – I Nacka, Stockholm med pappa och Bromma, Stockholm med mamma.

4. Bor tillsammans med? - Min pappa största delen själv och hos mamma varannan helg tillsammans med mina tre yngre bröder och styvfar.

5. Husdjur? - Tre hundar; Minja -Chinese Crested, Nicke - Chinese Crested Powder puff, Dolly - Shih tzu

6. Färg på ditt hus? – Betong, ljusare hos mamma.

7. När är du född? – 30 Januari 1996

8. Födelsemärken - Ja, en massor tillsammans med mina fräknar!

9. Vilket år tar du studenten? - 2015 tror jag.

10. Skola? - Jag ska börja på Spånga gymnasium , natur natur inr. djur till hösten.

11. När ska du sova ikväll? - När jag bli trött, och gud vet när!

12. Har du duschat idag? - Nej, men jag ska nog snart.

13 is missing...?!

14. Kramat någon idag? - Ja, mina hundar.. Haha!

15. Pussat någon idag? - Gett mina vovvar smällkyssar!

16. Vad har du ätit? – Lite av varje..

17. Dagens klädsel? – Blått linne och jeans.

19. Dagens sötnos? – Hmm...

20. Dagens roligaste händelse? – När jag såg Minja idag på pappas jobb när de busade. Hon halkade på golvet och såg bara för söt ut!

21. Har du många vänner? - Ja, rätt många.

22. Hur många har du kysst? – I'm a kiss-virgin.

23. Vem kramade du senast? - Min hund?

24. Hur många vill du ha sex med? – Med min prince charming, alltså helst en! ;)

25. Hur många har varit otrogna med dig? – Jag har inte haft ett seriöst förhållande, så det har inte varit något att vara otrogen för.

27. Har du pojk-/flickvän? - Nej, men jag vill ha en pojkvän :)

28. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Max, som frågade hur jag mår.

FAVORIT:

31. Film? – Batman-filmerna just nu.

32. Låt? – Curly Sue - Takida

33. Mat? – Kina-mat

34. Dryck? - COCA COLA!

37. Stad? – Karlskrona <3

38. Land? – Sverige

9. Ämne i skolan? - Biologi!

40. År? - 2012 :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0