Hittat gamla bilder

Har suttit och kollat i mina gamla album.
 
VARNING. BILDERNA ÄR UPPLAGDA FRÅN MOBILEN, SÅ KVALITÉN KAN FRAMKALLA KVÄLJNINGAR.
 
Jag försöker förklara pokémon för mormor och förstfödde lillebrorsan.
 
Jag och Pandis, eller vad tusan jag döpte det godsedjuret till...
Coolaste ungen i stan
Skogsolle redan som liten. Så länge det inte innefattade myggbett och getingstick
Lilla Molle, farmors gamla hund som nu är i hundhimlen sedan ett bra tag tillbaka. R.I.P
Farfars hus i Finland, som jag kallade för Muminhuset när jag var mindre.
En utav världens vakraste hundar, som för några år sedan gick bort då hon gick igenom isen under jakt, bara några dagar/ ungefär en vecka innan julafton.    R.I.P Inez
Några av världens finaste hundar. Inez längst bak, Saana längst fram. Ni får nog många goda älgar att äta där uppe i himlen... R.I.P
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0