HJÄLP

Ja, kossan har varit och betat på min blogg den senaste timmen, så jag har inte kunnat göra något inlägg vad gäller dagens filmtips osv.... Och jag har inte lust att göra något nu.
 
Jag känner att jag måste härifrån snart, bort från min vardag och bara vara och tänka på annat. Jag orkar verkligen inte mer. Jag känner mig missnöjd och förvirrad, så jag känner att sova, tänka och glömma är det bästa sättet att bli av med detta.
Om ca en vecka blir det av till Finland, så förhoppningsvis blir det lite annat där..
 
Ja, jag vet att jag klagar och är negativ. Men nu tycker jag att jag får vara det. Skulle ni vara inuti min skalle så skulle ni antagligen få ett psykutbrott
Vad det handlar om är lite allting, som t.ex. vad händer efter gymnasiet? Boende? Husdjur?
Jag vet att detta inte är vesentligt just nu, och därav att jag sa sova, tänka och glömma.
De andra sakerna finner jag lite mer privata och antagligen andra saker som jag inte kommer på just nu.
Jag måste lära mig att leva i nuet, helt enkelt. Ta dagen som den kommer.
 
Jaja, nu ska jag nog natta.
Byee

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0