Lördag!

Hej alla!
Snart ska jag sticka till Centrum för att köpa lite buss-snacks.. Jag ska nämnligen till Norrtälje idag för att fira mormor och morfar som tillsammans firar att de har/kommer fylla 70 nu i sommar! De börjar bli gamla nu, men inte märks det!
Kl. 12.24 går bussen från Orminge Centrum mot Slussen. Där tar jag tunnelbanan till Tekniska Högskolan och byter till buss mot Norrtälje. Väl framme väntar någon (morfar om jag förstod det rätt) på mig och tre andra som kommer med bussarna och skjutsar oss sista biten ut till Gillberga (stavning) och möter upp alla andra släktingar och bekanta. Ska bli trevligt att få träffa mormor och morfar igen, sist var nog för någon månad sedan!
 
Jag måste börja borsta tänderna och sminka mig om jag ska hinna till Lidl och köpa bussgodis... ;)
 
Hej så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0