Onsdag

Hmm, oj! Känns lite pinsamt att man måste kolla i kalendern för att se vad det är för dag. Måste älska sommarlov ;)
 
Denna dag har varit rätt jobbig. Jag har inte känt mig sådär superpigg:
jag somnade en stund runt halv fem och vaknade kanske strax efter fem. Jag och pappa åkte till centrum för att handla lite och ensamträna Minja i bilen. Det tog kanske femton minuter och hon tog det rätt bra. Det var klart en del dräggel, men det berodde till största delen av att hon satt i bilen.
 
Sedan bar det av hem för att laga mat. Pappa gick ut på en långpromenad medan jag stannade hemma - jag kände mig inte alls pigg på att gå ut. Mitt huvud gjorde nämnligen superont och jag kände mig bara allmänt svag.
Sedan tvättade vi Minja. Sist vi badade henne blev hon helt tokig, men med den magiska kraften från godis, korv och lite köttbullar klarade hon det nu gallant utan att behöva bli ihållen.
 
Jag har nu satt mig framför datorn efter att ha kollat på Batman - the beginning. Den var riktigt bra! Härliga fight-scener etc! :)
 
Tjaa, jag har nog gjort mitt "dagliga arbete" här på bloggen... Skulle vilja göra ett djurinlägg till, men orkar inte. Jag ska försöka lägga mig och sova nu, i mitt aldeles tysta rum... (Brukar ha tvn på i bakrunden när jag ska sova, men med tanke på att den är trasig så blir det helt knöpptyst.. Får lyssna på mobilen eller något).
Tur att pappa tar med sig min TV i morgon till jobbet så att han lämnar in den på sin hemfärd...
 
Jaja, jag ska sova nu!
Ha en godnatts sömn allihopa!
PUSS&KRAM!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0