Regn...

Jahapp, då har jag precis kommit hem från en regnig (älskar när det åskar och regnar, det är så mysigt!) premiärpromenad med Minja och hennes lilla regnkappa. Den gillade hon inte, hihi!
Nu ska jag baka lite sockerkaka - vad ska man annars göra en sådan här regnig dag? Kan man kolla nya avsnitt av The Dog whisperer med pappa och äta sockerkaka och te i de nya muggarna!
 
Perfecto!! :)
 
Vad gäller gymnasiet har jag och pappa sedan tidigare pratat med Djurgymnasiets biträdande rektor, som sa att hon skulle kontakta oss när hon visste lite mer om hur det skulle se ut med platser i klassen inför det nya året. Men hittils har hon inte hört av sig, så pappa har ring ett par gånger för att försöka få tag på dem. Men det gick direkt till telefonsvararen, så det får vi fortsätta kämpa med!
Jag vet att svaret inte kommer snabbare, men att hon/de vet att jag fortfarande är lite intresserad i den skolan och att de inte glömmer bort mig.. :P
 
Nu ska jag försöka hinna med att baka en liten kaka innan pappa kommer hem! Ska även plocka ur diskmaskinen så att jag kan slänga in all disk på direkten.... Intresting i know..!
 
Min lilla fina i regnkappan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0