Söndag

Sitter just nu i soffan och nyfärgat hår! Jag fick hjälp av Inger att färga min utväxt, och även förnya nyansen med tanke på att det bruna har blivit så solblekt att det såg rött ut. :)
Idag har jag åkt hem till pappa. Han kom och hämtade mig runt femtiden, strax efter att jag och mamma hade tvättat min puffhane Nicke.
I lördags var jag, mamma, låtsaspappa och de två yngsta brorsorna Angus och Ellis på Kaananbadets minigolf. Som den tråkiga tjejen jag är ville jag inte spela. Jag ville bara vara med dem, komma ut från lägenheten lite. Så min huvuduppgift var då att räkna resultaten.
Imorgon blir det rätt hettsigt för mig. Det ska packas med tanke på att jag och pappa far till Finland imorgon kväll för att hälsa på min farfar och låtsasfarmor, åka till Forum Nacka SJÄLV ( :'( ) för att köpa en ny BH, då min har börjat vika sig så mycket på kanten att den inte går att använda... Så jag har för tillfället en enkelt sport-bh.
 
Färdigt resultat! Jag gillar när håret är jättemörkt. Planerar att när jag har använt denna färg en gång till (köpte ett litet lager, hehe) så ska jag färga håret mycket mörkt och ha jätteröd Dipdye).
 
Håret i arbete..
 
Hoppas ni har haft en toppenhelg! Har ni gjort något kul, tro? :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0