Torsdag

Idag har det varit en kort dag för mig. Vaknade av väckarklockan halv tolv och gick då ut med Minja. Sedan blev det The Dog Whisperer. Blev lite frulle och sedan plättar till lunch. Kollade en film idag och en film igår som kommer komma upp i dagens FILMTIPS!!
Om ungefär en timme ska jag ut med Minja och Inger på kvällspromenad, vilket ska bli mysigt! Trevligt att prata med henne :)
 
Tjaaa, det är väll allt! Jag vet att det har varit dåligt med egna bilder i bloggen på sistone, men jag har bara suttit och kollat på tv, så det är inte så roliga bilder. Har däremot fått fina kort på Minja idag som jag ska försöka föra över på datorn nu!!
 
Chiaaao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0