Workout

Med tanke på att jag har slutat cheerleadingen har jag märkt att min mage börjar växa igen, och så mina lår/ben i övrigt. Så jag ska börja liten träning som jag antagligen ska göra varannan dag (har hört att det inte är bra att träna samma kroppsdelar varje dag då musklerna måste få vila och bygga upp sig). Förhoppningsvis blir det "bra joggingväder" för mig i Finland, alltså ingen värmebölja - helst mulet åt eftermiddag/kväll, så jag kan gå ut och jogga med någon av farfars hundar. (Hahaaa ni förstår inte hur mycket jag garvar åt detta just nu, men de hundarna kan inte gå fint i koppel... De är jakthundar - finska stövare - utan någon vidare fot-träning, men Jonna (den äldre) har jag lyckats gå finfint med i koppel, så jag antar att det inte ska bli några problem med henne. Den yngre får nog vara hemma.. ;p)
Jag måste verkligen komma i form igen, jag känner hur jag bara blir besviken på mig själv - att se mina resultat gå tillbaka till det som jag verkligen inte gillade. Till skolan börjar igen lär det dock bli mer träning med tanke på att Spånga Gymnasium har ett eget gym som alla elever - med tillåtelse - får gå till och träna gratis.
 
Tror jag ska börja med denna workout rutin varannan dag till och börja med. Sedan får jag nog lägga på mer vid behov! Önskevikt är 57 kg, men det är nog bara önskande... Men försöka kan man alltid!! Det enda som saknas är en yoga-matta. Med min rygg och mitt golv lär resultaten inte bli så kul..
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0