Godnatt alla fina!

Jag kom precis hem från hundpromenad, och nu väntar min mysiga säng och 7 h sömn. Måste upp tio i sex imorgon för att hinna göra iordning mig inför skolresan som börjar 06.46. Börjar nämnligen 08.05 imorgon och börjar med tyska. Tur att man har sin mentor i tyska, så att man åtminstone vet att läraren är en härlig och rolig figur, jämfört med de tre senaste åren *suck*. 
 
Här kommer lite bilder på min nya halsduk, som invigdes idag. Höstkrusk in my heart <3
I framtiden får ni nästan vänja er med fler webcam bilder, då jag inte har tid/ork att ladda över mobilbilder. Kan även påpeka att jag har förlagt mig min digitalkamera-sladd. IQ.
 
Puss och kram 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0