Skola - gymnasium

Jahapp, då var det dags igen. En ny skola. En ny klass. Nya lärare. En ny start.
Jag gick upp för ungefär 2 timmar sedan, då av en mardröm. Jag har duchat och gjort mig i ordning - sminkat, fixat håret någorlunda jämfört med inte alls, bestämt kläder och även fört över ny musik till mobilen - lite Miley Cyrus - Can't be tamed.
 
Om si sådär en timme ska jag gå iväg till bussen för att senare möta upp Nicolin vid Blackebergs tunnelbana kl 10.20 där vi vidare åker mot Vällingby för att sedan ta bussen till skolan. Vanligtvis kommer jag åka till T-centralen och ta pendeln, men det får bli en annan gång... ;)
 
Tjenixen, wish me good luck!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0