Vegetarian

Jag vill bli vegetarian igen. Jag var sist tvungen att sluta vara vegetarian pga skollunchen - det fanns inte tillräckligt med proteiner eller vad det nu var. Men nu känner jag åter igen att jag vill bli det, med tanke på att jag har bytt skola och maten antagligen är bättre där.
 
Här är videos som jag får inspiration från. Inspiration att fortsätta med att vilja hjälpa djur.
 
 
Det finns fler videos, inte bara på kossor. Men jag känner att jag inte orkar leta efter fler veritioner för bloggen.
Mitt vegetarian-val måste diskuteras med föräldrar, då jag kommer vara enda vegetarianen i familjen. Men men. Försöka går ju alltid.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0