Avslutande

Jag avslutar dagens bloggande nu med att säga godnatt! Jag ska kolla lite på olika TV-play kanaler, med tanke på att jag inte har någon box i mitt rum, och nej jag orkar inte sitta i vardagsrummet... Jag har ju ett nymöblerat, mysigt rum att vara i nu! Extra mysigt med min lilla lila-lysande sänglampa från IKEA!!
 
Så... Godnatt på er allesammans! Hoppas ni får sova ut ordentligt imorgon! (Vilket jag inte riktigt kommer göra med tanke på att det alltid kommer en superglad hund inskuttandes efter hennes morgonpromenad kl halv sju på morgonen).
 
Puss&kram!
 
Min mysiga lilla stämmningslampa från IKEA :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0