Filmtips - hund

 Ja, jag har äntligen fått till en ordentlig genre!
 
"MARLEY AND ME/ MARLEY OCH JAG"
Ja, jag grät till denna film. Skratt och gråt.
 Jag tror att många har sett denna, men den är ändå värd rekomendation!
 
 
"RED DOG"
Man kan säga såhär..
Jag såg denna, jag kämpade mot tårar.
Agnes såg denna, hon kunde knapt vänta tre sekunder.
 
Jättefin och rätt så rolig film! Man får sig allt några skratt!
 
 
"BEETHOVEN"
En av mina favoritfilmer, då den handlar om en av mina favoritraser;
ST Bernardshunden..!
Jag hittade ingen bra trailer, så jag hoppas denna får duga..
 
 
"BEETHOVEN'S 2nd"
En fortsättning på Beethoven.
Beethoven finner sin kärlek och valpar kommer in i bilden.
 
 
 
"LASSIE"
En klassiker, vad mer kan jag säga?
 
 
"HATCHIKO"
Den här filmen är helt otrolig. THE TRAILER SAYS IT ALL.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0