Fredag!

God eftermiddag mina kära läsare!
Jag vaknade idag av mitt larm som var ställt kl 11.30. Minja låg som vanligt uppkurad under täcket vid min mage som en liten boll, mysigt!
Vi gick ut så hon fick kissa, sedan var det raskt hemmåt för att inte missa The dog Whisperer. Jag har i princip sett alla avsnitten, men man snappar alltid på sig något nytt - oavsett om avsnittet är tråkigt eller ej.
 
Det har ju åskat idag - utan regn dessutom! Mysigt men samtidigt irriterande då jag måste stänga av nästan all elektronik. (Man vill ju inte riskerar kortslutning...)
 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra... Inger kommer iprincip över ikväll efter att hon har slutat jobba, men vad man ska göra tills dess är ett mysterium.. ;)
 
Jaja, jag kommer nog på någonting!! Pappa har köpt hem ägg och mjöl, så jag kanske bestämmer mig för att baka och samtidigt fixa köket. (Jag har varit slarvig en dag, så det är lite disk på diskbänken...)
 
Chiaaao så länge!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0