Lördag

Hejsan alla!
Idag har jag sovit av mig min lilla sjuka. Vaknade runt halv tolv - tolv och sov även mellan 14 och 16. Så nu är jag rätt utvilad och känner mig piggare! (Var sjuk igår, men idag mår magen mycket bättre..)
 
Jag och pappa kom precis hem från en långpromenad bestående av spring, bus, godis osv. :) Vi gick en ca 15 minuters promenad till en äng, där vi släppte hennes lös så att hon fick leka med oss;
vi satt på ganska stora avstånd, så kallade vi på henne och gav henne godis. Efter ett tag sprang vi runt och busade med henne vilket slutade i att Minja sprang i stora cirklar på ängen. Jag har nog aldrig fått mig ett sådant gott skratt!
 
Här kommer lite bilder från kvällens aktivitet, och även en film!:) Bilderna är tagna med min mobilkamera, så förvänta er ingen kvalité med denna speedade hund, haha!
 
De flesta bilderna såg ut såhär, men några hyfsade fick jag iaf!
A whippet or a Chinese crested, it's hard to say..
Trött och anfådd vove :)
Går lös på promenaden. Hon går så fint!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0