Ny design.. IGEN

Hej hå alla fina!
 
Jag har suttit ett tag nu med min designredigering.. Jag har försökt använda andra teman, men då jag inte riktigt har tålamodet att få till det rätt så väntar jag med det tills jag får hjälp av en kompis.. (Det har kommit en nedrans länk på headern där mitt bloggnamn står, och jag orkar inte leta reda på lösningen kl 1 på natten.)
 
Så efter många ståhå så har jag gått tillbaks till mitt gamla tema, men med en ny design - igen!
Jag gjorde en ny igår tror jag, men det kändes inte som mig helt enkelt.. Detta känns mer som min stil! :)
 
Jag har även jobbat lite på några headers till min kompis. Jag fick ingen riktigt respons för fotona, så jag tänkte kolla med er vad ni tycker!! :D Kommentera eran favorit! :)
Det är inte så många, men vad gör man? :)
 
Vill bara tillägga att jag inte är klar med bilderna helt.. Jag har inte skrivit hennes bloggnamn/namn etc :)
 
www.agnesfoto.blogg.se
 
Bild nummer 1
Bild nummer 2
 
Bild nummer 3
 
Mehehehehe :3
 
 
 
 

Kommentarer
emma

2 helt klart!

2012-07-15 01:22:04
agnes

hihi sa att de var asfina men mitt leende är för hemskt xP

Svar: Nejdåå!!! Det är jättefint!Kan ju ta den andra bilden och göra liknande redigering iof. ;)
MEN SKA INTE DU SOVA NU?!
Freja Jansson Salonen

2012-07-15 01:43:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0