PIERCING OCH TATTOO!!

 Åh, jag har länge velat ha läpp-piercing. Jag kände förut att det som "stoppade" mig var cheerleadingen... (Man får ej ha smycken under träning och uppvisning/tävling för säkerhetskäl). Jag ville även ha en navelpiercing, men med min mage känner jag att jag helst vill komma i form först... Höhö!
 
Men jag vet inte vad för sorts läpppiercing jag vill ha! På underläppen är klart, men vilken position;
mitten eller sidan? Jag vill ha en ring, men antar att jag måste vänta med det under läkningsprocessen.
 
Sådan här?
 
Eller sådan här?
 
Jag vill även ha en tatuering, men har inte riktigt vetat vad jag vill ha. Men idag hittade jag en tatuering som jag helt enkelt dog för!
Behöver inte ta idén med fåglarna.... tykte bara att denna var otroligt vacker!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0