Saknar Karlskrona...

The titel says it all, I guess...
Jag kan verkligen inte vänta tills jag flyttar hemifrån. Pappa vill flytta till Härnösand, men tyvär klickade inte jag och Härnö som jag och Karlskrona. Jag vet att folk kan vara anti Stockholmare där nere, jag vet. Men jag bryr mig inte, jag är störtkär i staden - så är det!
Jag har ju lite kontakter där nere - min låtsasfaster och hennes man plus deras tre barn och två vovar. (De skaffade en till hund igår, en liten Bulldog - helt enkelt apsöt! Dock är det fodervärdar). Men åh saknar jag dem eller saknar jag dem?! Jag känner att jag bara vill ta en buss ner dit nu , men det tror jag verkligen inte att det går.. Som det ser ut jobbar Heidi som en galning och, ja... Hur ska jag ta mig ner dit? Jag har inte pengar till buss/flygbiljett.
Gud, vad jag saknar dem.. :( Både familjen Schön och Karlskrona! Senast jag var där var i påskas... Ack så lång tid!
Sanna mina ord, I will see you again!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0