SEG JÄKLA DAG

Denna dag har inte haft bästa starten.
Jag somnade inte förens kanske tre, och vaknade först fem men gick inte upp förens sex. FREJA IS NOT PLEASED AT ALL.Inte nog med det! Nej, tv:n i mitt rum ska krångla - den vill inte sättas på, så jag sitter i vardagsrummet och stökar ner istället.
Så här sitter jag och gråter inombords efter en njuffe landseer. GUD VAD JAG LÄNGTAR TILLS JAG FLYTTAR HEMIFRÅN.
Vet inte riktigt vad jag ska säga... Det kommer ett senare inlägg om ett projekt jag ska göra som ska hängas upp på min vägg ovanför sängen.
Idéen och material kommer då tillsammans med inlägget!! ;)
 
Nu ska jag kolla tv och vila upp Minja, för idag blir det nog av till Nyckelviken för äventyr!!
 
HEJ SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0