Tisdag

Weho, en utav mina favoritdagar i veckan! Cesar Millan, The Dog Whisperer kommer ut med nya avsnitt varje tisdag kl 21.00 på kanal 7.
Jag har i allmänhet inte gjort så mycket idag. Jag har varit ute med Minja och lekt lite med Salsa, käkat isbitar oh tuggat tuggummi. - Ja, så intressant är mitt liv!
På torsdag blir det av till veterinären med voven för att ta en sista avmaskning innan Finlandsresan, och som plåster på "såren" så ska vi iväg till Hellasgården och hälsa på en bekant till pappa och hans lilla Chinese crested, Harriet. Vi ska först bara gå en promenad, men sedan om de verkar gilla varandra (eller i vårt fall, - om Minja gillar henne, då Harriet älskar allt och alla) kommer vi släppa dem så att de får springa av sig lite :)
 
Skamm på mig, då jag inte har laddat kamerabatteriet ännu.. Men sanna mina ord! När jag orkar mig upp ur soffan så ska jag göra det.
yea mannen.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0