Torsdag

Hej alla!
Sitter nu i sängen och lyssnar på musik, nuläget Van Diemens Land med favvisarna U2. Kommer ihåg när jag såg denna låt "uppträda" eller rättare sagt "spela in" på deras RATTLE AND HUM film (infilmad dokumentär om deras turné med sitt album Rattle and hum.) Jag började nästan gråta, så gissa min reaktion om jag hade fått se dem live...? ;)
Idag har Minja varit med pappa på jobbet, så jag sov fram till halv ett. Kollade lite på tv tills jag två - tre timmar senare skulle iväg mot Sickla för att möta upp pappa och voven som skulle ta en dokumenterad avmaskningstablett inför Finlandsresan.
Sedan kom vi hem och gick ut. Salsa stod och pep efter Minja från sin balkong, så hennes ägare gick ut och fick då syn på oss. Det slutade i att hon kom ut och att vovarna fick springa av sig lite. Självklart hade jag inte med mig kameran...... Så bilderna blev åt h**vete om man får säga det själv. Kamerabilder + dessa racervovar är ingen vidare kombination.
Men jag ska bjuda på alla bilder jag tog, så ska ni får se varför jag verkligen behöver en bra kamera och varför det är så lite bilder här på bloggen just nu.. :)
Kolla noga på vissa bilder så ser ni bara två små klumpar. Det är då vovarna som springer i 170 km/h, haha! Bästisar!
 
Kolla vid gräset, precis höger om trädet ungefär i mitten.. Där är Minja. Salsa är precis vid vänsterkanten vid sandlådan. :)
 V
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0