Föräldrafri torsdag

Hejsan!
FF här hemma, pappa är nämnligen iväg på kryssning med jobbet och är borta över natten. Jag kommer dock inte parta loss utan kommer tillbringa min tid med att baka och städa köket.

Idag har det varit fullt upp! Lektionerna har varit chill, men allt som har pågått på rasterna har tagit på krafterna. Jag och Agnes stack iväg till Blackebergs centrum på lunchrasten för att köpa lite fikamys till elevensval och för att jag skulle hämta ut lite pengar till balbiljetten. JAPP, den är nu införskaffad!
Det har dock varit en del betygsnack med elever och lärare, och jag har då idag fått veta mina betyg i Svenska och Engelska. Fick MVG- på svenskan och MVG på engelskan, vilket nu måste firas med lite KAKBAKANDE!

MVG over all på engelska nationella proven! SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV!!


Mitt och Agnes nyttiga fikamys.


Söte lilla Agnes!

Nu på måndag är det dags för balen, och då krävs det en del personliga förberedningar! Jag och Agnes har bestämt att vi ska färga håret på söndag och även träna in får bugg-dans inför kvällens danstävling. Vi kommer latja till det hela med en smexig volt och allt! ;)
Och på onsdag är det då den sista skoldagen i grundskolan. Den 17e eller 18e följer jag med Agnes och hennes pappa och styvmamma upp till Norrland! Där ska vi stanna i ungefär 1-2 veckor och ha det CHILL! Ska bli sååå kuuul :D

Aja, måste övergå till bakandet och städandet i köket medan jag lyssnar på hög musik!
GOTTA LOVE MY LIFE RIGHT NOW <3

chiaaaooo

Kommentarer
agnes

HAHHAAH vad konstig jag ser ut xD TAGGAAAAAA NORRLAAAAND! XD

2012-06-07 21:46:14
URL: http://agnesfoto.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0