Fredag

Idag gäller det! Det är Fredag och det är dags att avslöja min "överraskning"!

Som ni säkert har listat ut ska jag och pappa kolla på en hund, en fyra månaders Chinese Crested-valp som heter Minja. Henne ska vi besöka ute på Ekerö efter pappas jobb. Jag ska möta upp honom efter jobbet så vi kan åka dit på en gång. Jag kommer även ha med mig resväska och dator då jag ska sova över hos Agnes med tanke på att vi ska till Norrland tidigt i morgon bitti. Ska bli så kuul!!
Om vi nu känner att Minja är rätt hund för oss (vilket jag tror), kommer vi att skaffa henne när pappa får lön, alltså på måndag om ca. en och en halv vecka. Ni fattar nog inte hur rastlös jag känner mig!

Jag sitter och kollar på The dog whisperer och äter lite frukost för typ första gången på någon vecka. Jag känner verkligen varför jag inte äter frukost, jag mår verkligen superilla efter det..

Nu ska jag fortästta lite med mitt, som att tillexempel packa lite. Jag ska nämnligen dra om kanske tre timmar.

Här kommer lite bilder på Minja från Blocket. 

Tösen till höger.







Är hon inte fin?! :D <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0