FREDAG!

Ja, som alla vet är det fredag! Men det är inte vilken fredag som helst, inte. Det är nämnligen den sista "riktga" dagen med 9B *snyft*. Skönt men ändå sorgligt. Men detta blir ett kort inlägg då jag måste dra om typ tre minuter!

Idag kommer kören (inklusive mig) repetera inför skolavslutningen. Vi ska sjunga In the summertimes och är mig en riktigt utmaning!
Sedan ska Agnes iväg på sin syrras utrus, så jag kommer antagligen vara tvungen att köpa henne en balbiljett idag. Sedan ska jag även leverera hennes pengar till vår Kemi/Biologi-lärare som kompesation för hennes försvunna böcker.

Efter skolan ska jag hem, ut med hunden och gossa loss! Sedan ska jag iväg till min käre kusins student-middag. Ska bli riktigt kul!! Ska även få återse en gammal kompis, Hanna heter hon.

Hmm, aja. Måste verkligen dra nu, för om jag känner SL rätt så kommer det hända något och då kommer jag antagligen lite sent till syslöjden. Inte för att det gör så mycket nu längre, men gammal vana ni vet.... ;)

TJINGELING!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0