Godnatt

Tjeenixen!
Är just nu hemma hos Agnes och ska sova över. Vi ska upp klockan 4.30 imorgon, taggad... ;) Vi planerar att vara uppe rätt länge så att vi sover mesta tiden av resan. Vi har även dator så vi kan spela och kolla film om det skulle krisa lite.

Ja, idag var ju jag och pappa hos kenneln och kollade på Minja! JAG VILL HA DEN HUNDEN! Det var liksom kärlek vid första ögonkastet för både mig och pappa. Vi satt och pratade, fikade och umgicks;
pratade om hur de gör med hundarna och ställde frågor och kelade med vovvarna. Riktigt mysiga, både ägarna och hundarna! ;) Vi fick gå en promenad med Minja vilket gick rätt bra. Det var lite hackigt, men hon är ju som sagt en valp fortfarande, och går väldigt fint i koppel för att vara det.
Ägarna tyckte att vi verkade trevliga och kände att det skulle vara rätt att sälja Minja till oss. Jag har sagt att jag verkligen vill ha henne, och har börjat tänka lite på min fritidsaktivitet (penga- och tidsmässigt. Berättar om detta imorgon, även fast det skär i hjärtat).
Nu ska bara pappa säga ja eller nej, då ägarna vill ha svar senast imorgon. Om det är så att vi köper hunden blir det den 26;e juni!! IIIIH!!!!
Det blev tyvärr inga bilder då jag helt glömde bort det. Var liksom så helt inne på att se hur hundarna uppträdde etc!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0