Håller jag på att bli sjuk?

Godmorgon kära läsare! Idag känner jag mig helt tom och tung i bollen. Börjar få feber ich har varit förkyld i natt, vet inte om det beror på pollen, för jag brukar ialla fall kunna sova igenom det vilket jag inte riktigt kunde göra inatt. Har även lite ont i skallen, så ska sova lite och hoppas på att det går över. Anledningen till att jag är sjuk är nog för att jag tränade igår med en liiiiiten förkyldning, vilket jag trodde var lite grövre pollenreaktion än vad jag brukar få.
Förlåt min kära engelska-grupp, er awesome Mad Hatter måste bli replaced. Känns verkligen som om att jag sviker er... :/ Aja, man kan inte riktigt förutse saker som detta...

Ska ta en ipren nu, sedan ska jag nog lägga mig och sova eller kolla på tv.


Mitt alterego, The mad hatter, från Alice i underlandet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0