Kommer sakna er, tjejer <3

I måndags var sista träningen med mitt älskade cheerleadinglag Daggers. Jag har i ett år tränat i det laget, dock bara träningslag med endast en 2 timmars lång träning i veckan. Men bandet är ändå starkt och det var med tårar i ögonen jag gick ifrån sista träningen, ska jag säga!

Men det blir nu nya tag! Imorgon 4/6 och på lördag 9/6 ska jag gå på Dolphins tryouts! Det är ett senior fortsättnigslag, och de är för grymma! Kommer verkligen att ge allt på tryoutsen, och förhoppningsvis ser de hur mycket cheerleading betyder för mig och hur villig jag är att göra saker för att nå mina mål.
Enda saken som står i min väg är terminspriset... Jag har kollat upp t.ex. GCO's (Gothenburg cheer one) cheerförening, och de har riktigt låga priser! Det dyraste, som då är Senior Avancerad, kostar knappt 1 500 kr / termin, medan ett träningslag som tränar en gång i veckan (lägsta ranken, tävlar inte ens) kostar 1 500 kr / termin. Får hoppas på att priset inte stiger så himla mycket över 3000kr / termin, då pappa verkar lite skeptsik över det dyra priset... :'/




Daggers på Solvallas eliterace invigning. Riktigt varm dag, men ack så kul att umgås med laget! Kommer sakna er MASSOR TJEJOR!! <3 får hejja på varandra på DM och RM :D



Tillsammans med Dreams, minior nybörjare, på Brommagymnasternas uppvisning. Alldeles underbara och tallangfulla tjejer, är dom!



Jag och en utav mina cheerbästisar, Lina Forss, efter solvalla! själv är man röd som en tomat pga solkänslig hud, riktigt charmigt.. kommer sakna dig massor! <3


Kommentarer
Lina

LÖV JU SÅÅÅ MYCKET!! Aj vill stalk ju ven aj mov tu Värmelandet. Bara så du vet liksom <3

2012-06-03 19:57:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0