Lagkväll med bästa Daggers! <3

Har precs kommit hem från en prommenad med hunden, vilket jag gjorde så fort jag kom hem från lagkvällen. Det var verkligen jättemysigt!! Vi alla hade fått i uppgift att ta med sig något till middagen, vilket blev TACOS! Det var verkligen riktigt gott, och en bra pratstund med de i laget! Maten var alltså riktigt god med bästa sällskapet man kan få!!

Efter maten hjälptes vi åt att plocka undan och göra iordning oss för en överraskning våra coacher hade gjort iordning för oss! Det var en sorts femkamp! Vi delades upp i två lag och i mitt lag kom då Lina, Emilie och Irma! :)
Första tävlingen var ett sorts "ballansera ägget i en sked", fast istället för ett ägg hade vi en potatis. Den tävlingen vann mitt lag! :D
Andra tävlingen gick ut på att göra en "full norsk", alltså att snurra runt en kvast med pannan mot skaftet, vilket vi skulle snurra tio varv. Efteråt skulle vi få ett namn på ett djur, som vi genom charader skulle få våra lagkamrater att förstå och gissa vilket djur man försökte efterlikna. Denna tävling vann vi också på!
Tredje tävlingen gick ut på att vi skulle stå och kasta ett rått ägg till varandra i laget. För varje varv skulle vi kliva ett steg bakåt. Denna vann vi också på, då andra lagets ägg gick sönder och vi då hade kommit flest steg ut (hade störrsta ringen).
Fjärde tävlingen var av två moment. Först skulle vi få upp ett äpple ur en vattenfylld hink. Det var jag inte så bra på... Sedan skulle man stoppa ansiktet i en tallrik full med mjöl, varav att man skulle hitta en sockerbit gömd i det. Självklart fick man inte använda händerna... ;)
Denna körde vi två gånger, och den andra gången fick jag till det rätt snabbt! Första gången förlorade vi, andra gången vann vi.
Femte gick ut på att vi skulle göra en egen ramsa med rörelser till. Jag vet dock inte hur det gick, med tanke på att jag blev hämtad vid detta tillfälle. Men jag troooor att vi klarade den då våra moves var allt för episka och ramsan rätt CUUUUL.

Efter detta åkte jag då hem, vilket betyder att jag inte var med på fler tävlingar plus att jag missade efterrätten!!!!! FML säger jag bara :( Skulle gärna ha velat vara där en stund till, då det VERKLIGEN VAR SUPERKUUL!!

Well, well. Får se till att vi har några reuinions, för jag vill verkligen inte tappa kontakten med dessa underbara tjejer! <3

Här kommer lite bilder från kvällen, dock dålig kvalité då detta är taget med min mobil på låg batterinivå. Men men, enjoy!

Förbereder middagen hemma hos Coach Frida! <3


riktigt dålig bild, men det är jag och Magdalena som hackar paprikor! :)



Chaya och Josephine, i väntan på att köttfärsen ska bli klar! <3



"Lilla" Lina, Mozart själv!


Nästan hela gänget samlat! (Lina och Irma syns inte eftersom de sitter bredvid mig, och Charlie hade inte kommit ännu). Från vänster; Mikaela, Chaya, Josephine, Corina, Peikko, Magdalena, Emilie, Moa och Amanda! :)



Snapshot på alla med mat i munnen! :P


Efter maten, i väntan på vår första utmaning!


Irma, efter att ha sprungit med sin potatis och sked! :)<3


Emilie, efter att ha sprungit sitt varv! :P <3


Glada tjejer efter första "vinst" :D <3


HAHAHAHA Lina leker full norsk ;) <3


Mina sötisar flummar lite :D <3


Irma, Lina, Corina och Charlie! :D <3


Mina charmtroll! <3


<3 toppar från vänster; Irma, Corina, Emilie. Bottoms; Lina, Charlie och Magdalena!! <3


Jag kan inte fatta att vi inte längre är ett officielt lag... :'( Jag kommer sakna er som satan! Ni är det första laget som jag någonsin varit i, och har verkligen visat mig vad teamspirit handlar om! Jag kan inte tacka er nog för detta år, det har verkligen varit ett utav mina bästa år i mitt liv!! <3
Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, DAGGERS <3



Min tränare Mikaela har tagit en jedrans massa kort på oss när vi lekte, och även Linis, så hoppas på att fler bilder tillkommer!!!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0