Lördag

God mogon läsare!
Denna natts sömn har nog varit den skummaste någonsin... Jag, pappa och Minja stupade i sängen vid elva tiden, efter en tidig och lång dag. Pappa vakndade tydligen rätt omedelbart och lade sig i sängen och lämnade mig åt nackspärrens famn. Men vad kan man begära...? ;)
Planen/planerna är att åka iväg till en Zoo-affär för att byta ut polotröjan som var för liten. Antagligen byter vi regnrocken också då det var samma storlek på dem. Vi kommer även kolla på transportbur, en Canvasbur.
Först kommer vi då åka till Simbi i Sickla. Hittar vi inte det vi söker åker vi till Bromma Zoo. Åker vi dit kommer jag kolla vad ett halsband med namnbricka kommer kosta, då jag vill ha en sådan till lilla voven. :)
Självklart kommer Minja följa med!! :) Svårt att mäta alla saker med ögonen. Bäst att hon följer med så att allt verklige är lagom stort. Även bra miljö- och bilåkarträning.
 
Ska slänga på mig något passande och borsta tänderna.
 
See you later aligator!
 
Canvasburar :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0