Lördag

Hejsan alla!
Som sagt var jag igår på min kusins studentfest! Det var rätt härligt, faktiskt. Inte så mycket att berätta om den kvällen, en massa okända människor och en massa mat.

Idag är det full rulle för mig! Kl 15.00 är det andra tryouten för Dolphins! Jag har tränat på dansen som vi idag ska dansa till musik, så det ska bli kul! Efteråt kommer jag antagligen duscha på Blackebergshallen, för direkt efter ska jag och de Daggers som var på tryouten följa med vår tränare Peikko till Frida och ha vår sista lagkväll tillsammans. Vi ska äta Taco, så jag har i uppgift fått köpa paprika.
Frida har även uppmanat oss till att ta med extrakläder och vattentät mascara om man ska ha smink på sig. Jag chansar på att det blir lite "vattenlekar"... :P Men vem vet!

Sedan kommer jag inte komma hem förens typ 00.00 då kvällen planeras att ta slut runt 23.00. Vet inte riktigt hur jag ska göra med hemfärden, men det löser sig nog!
Förhoppningsvis får jag några fina bilder från lagkvällen, men kommer inte kunna göra så många fler inlägg idag. Blir antagligen samma sak som igår;
detta blir det enda inlägget. Men vad ska man göra när Blogg.se inte vill fungera fullt ut på mobilen? ;p

Ha det bäst nu, ska in i duschen och raka benen. Sedan måste jag gå till affären och skaffa lite paprika.

See ya later, aligator.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0