Nicke

Sitter och kollar lite på hundar/kennlar, och bestämmde mig för att kolla på min hunds kennel, www.marachinos.com . Jag sökte mig fram till L-kullen där man då kan hitta min lille bebbe Nicke, Look How Hot. Jag kan inte låta bli att skratta åt hans karaktärsdrag! Man kan se hans personlighet bara genom bilderna, och oj - han har inte förändrats ett dugg!! :D Jag älskar min snuffe <3

Här kommer lite bilder, några privata och några från Marachinos hemsida! ;)

Marachinos







När min bebis var en riktigt bebis! Här är han nyfödd! <3
privat bild                                                                    Marachinos bild

Min vovve har inte förändrats ett dugg!

Privata bilder


 typiska chinese cresteds, alltså! Kollar efter grannhundar
En nyrakad Nicke :)

Jag äger inga av Marachinos bilder! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0