Ny design!

Jag känner verkligen för att baka något! Jag vet inte vad, men nu när jag har kollat lite på bloggar har jag sett goda bakverk, och det gör mig så sugen! Men vi har inget hemma så... Får sitta och låtas bli suktad, dådå.
 
Men vad gör jag nu då? Jo du, jag sitter och kollar lite på bloggar och hur man gör om designen för bloggen. Vet inte vad alla dessa koder betyder, men det jag känner att jag vill byta googlar jag på, och det blir inget avancerat. Har hittat en rätt bra sida, www.tescho.se, som ger ut gratis bloggtips! Men jag kör lite på den enkla så länge. Funderar nämnligen på att skaffa pro-blogg. Men är det värt det??
 
Ska nog fortsätta kolla lite på bloggar nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0