Pizza

Sitter och värmer upp ugnen så jag kan stoppa in en Grandiosa i ugnen.  Har varit ute med hunden en timme nu, och inget bajs.... Hon har inte skitit på hela dagen plus att hon har ätit som den! Hon går nu runt och luktar i köket (jag är här och gör mat, och där jag är är hon...) vilket jag ser som om att hon letar efter en bajsplats. Kanske lite naiv nu, men men... Kan inte springa ut nu iallafall, med tanke på att pizzan sitter i ugnen. I sådanna fall får det bli en riktig snabbis, då pizzan ska vara i ugnen i ca 10 min.
Men med min tur kommer säkert ugnen sätta eld på sig själv, så jag låter henne bajsa inne isånna fall.. Har inget val :S
 
Detta blir min första måltid jag äter idag, kom jag nyss på... *woops*
 
Aja, ska sätta mig på balkongen en stund och njuta av kvällsluften i ... tio minuter  :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0