Sjuk på g..?

Godmorgon på er!
Jag tror jag har svaret på mitt tomma huvud och kallsvettande igår (nej, jag har inte feber. Det var inte så "intensivt"). Vaknade nu med en härlig förkyldning.. Varit vaken i ca 30 minuter och sprungit till toan för att snyta mig jag vet inte hur många gånger. Nysningar kommer också, såklart.
Och nej, det är inte vovven då mina allergiska reaktioner är mer kli i ögonen och rinnande ögon som kan toppas med lite rinnnde näsa.. Känner alltså ingen rinnande känsla alls, plus att det skulle vara konstigt att jag inte tålde denna vovve med tanke på att jag redan har en sådanhär ras. Jag menar, hallåå? ;)
 
Aja, ska försöka sysselsätta mig lite nu, ganska svårt att sova med denna rinnande näsa..
So loong!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0