Söndag

Godmorgon på er!
Snart är skolan slut!! Fy tuuusan vad skönt alltså! På måndag är det skolbalen, tisdag är en trygghetsdag och onsdag är skolavslutningsdagen, alltså ingen ordentlig skoldag längre.

Idag ska jag hem till Agnes där jag kommer sova. Vi ska förbereda oss inför balen imorgon, eventuellt färga håret! Agnes kommer nog garanterat göra det, medan jag har lite tvek. Jag vill ju ha mitt hår brunt, men eftersom jag har blekt hår tycker mamma att jag ska till frissören för att göra en avblekning, då man får något abstrakt i håret så att man kan färga håret utan missfärgningar eller eventuella håravfall. Men detta gör man hos frissören, vilket kan kosta skjortan. Jag ska ringa till en frissör i Vällingby som Agnes har rekomenderat, där jag ska se hur mycket det kommer kosta allt som allt. Annars får jag väll överväga att inte färag håret vilket då skulle bli en liten besvikelse...

Men just nu sitter jag och kollar på youtube, i väntan på att Agnesia ska vakna. Har hittat ett par jedra awesome videos som är länkade här under!
skoj att typ massa sekvenser i videosarna är cheerleading :3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0