Stockholm

Hejsan! Som ni antagligen vet (om ni har läst min blogg) så har jag varit i Norrland med Agnes. Blev även ett tvådagars stopp i Härnösand hos min pappas kompis, där jag och pappa sedan tillsammans åkte ner idag. Internet har varit helt av där uppe, var glad ifall man ens fick ta emot sms.. ;)
 
Jag kom hem idag efter tre tiden, kanske halv fyra. Jag och pappa packade upp och började göra iordning inför imorgon, då vi ska hämta vår efterlängrade MINJA! :D Jag är verkligen taggad!!
 
Lite mer i detalj vad jag och Agnes gjorde uppe i Norrland...
Vi kollade på tv, moffade i oss fetsaker, kollade lite mer tv, badade på midsommar (som inte uppskattades av mig då vattnet var 12 grader....) och.. ja.. Sov :P Vi klippte även håret på varandra, och jag gjorde det jag alltid ångrar, och jag fattar inte att jag aldrig LÄR MIG AV MINA MISSTAG. Ja, jag klippte lugg. I hopp om att se ut som Loreen (lol) så ser jag ut typ som någon från Queen eller Beatles.. GOTTA LOVE MY VÅGIGA HÅR <3
 
 
Jag har inte så mycket mer att berätta än att denna vecka har varit väldigt trevlig!
 
Lite bilder från veckan som varit!
Jag försöker doppa mig i det iskalla vattnet...
Det var så fint där uppe!
 
Kastar lite macka..
Haha, jag vet inte vaad jag gör... snackar typ.. -.-
Rip Freja med lång lugg.... Smartass jag är
 
Vad gör man om man inte kan grilla sina marsmallows över en grill?? ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0