Sveriges Nationaldag!

Ja, som ni alla vet är det 6/6 idag, vilket betyder... NO SCHOOL! Vet dock inte hur jag kommer spendera dagen. Som jag skrev alldeles nydligen i ett tidigare inlägg har jag kollat på film, vilket var helt AWESOME. Jag har en till film på lager, Red dog, som jag antagligen kommer att kolla på lite senare ikväll. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Läsa Cesat Millans bok, från valp till perfekt hund, eller några av Victoria Stillwells böcker, Få hunden i toppform och Bli herre över din hund (ja, jag är stört intresserad av hundar).
Känner att jag även måste städa mitt rum, superkul uppgift, men dammråttorna får inget snålboende i mitt rum, inte!



Mina hundböcker, alltså inte räknat in mina hundtidningar från Härliga hund.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0