Taggad inför imorgon!

Go'kväll på er era nattugglor! Sitter just nu och pratar med besta Pontus Jermsten och Ludvig Hallberg via skype. Det är för tillfället inte allt för socialt då de kollar störda videos på youtube från Minecraft.
Idag har dagen varit seg och snabb! Dagen började runt 05.00, då jag av konstiga drömmar har sovit oroligt. Det blir nog bättre till på måndag om en och en halv vecka! ;) Jag slöade i sängen tills klockan var halv tio, då jag gick upp och kollade på tv. Det var nog mestadels bara Drömhus vid havet osv, som är riktigt kul att kolla på faktiskt! The Dog Whisperer var en besvikelse dock, då jag redan sett det avsnittet typ ett hundratals gånger.
När tiden var inne mötte jag upp mamma och min faster Monika i Gamla stan, där vi gick på Vapiano och åt! Jag tog en Cesar Sallad med räkor, RIKTIGT GOTT!!!

Sedan var det tänkt att jag och pappa kanske skulle kolla på "överraskningen", men de var inte hemma idag, så det blir imorgon istället! Jag är så himla taggad!
Efter besöket kommer jag åka hem till Agnes där jag ska sova över, för på lördagmorgonen drar vi till Norrland i en vecka! ÄNNU MER TAGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAD!

Aja, antar att bilder för morgondagen tillkommer.

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0